Brief update

Det jag helst önskade undvika:

Tentan
Det gick inte bra. Inte beroende på för lite studier, utan på grund av upplägget. Tentamen bestod av tre frågor och sammanlagt 26 poäng. Fråga 1 (8p), 2 (8p) och 3 (10p).
Då ni inte är insatta i upplägget ska jag inte gå in närmare på frågan i sig, men den andra frågan var oförståelig.
Det gick inte att uttyda om det var en trickfråga eller om det bara var fel ord som användes flera gånger i caset.
Sen var det även oklart under fråga 2 a) om det rörde sig om fall i allmänhet eller just detta specifika fall.

Jag och fem andra tjejer har i alla fall "bestämt att ses" till omtentamen. Så så bra gick det :/

Som det ser ut nu:

Ikväll
Sitter just nu och pluggar lite inför nästa tentamen som jag har nästa vecka. Har legat och dragit en tentamen efter mig i flera års(!) tid nu och tänkte försöka göra bort den. Skönt att slippa släpa på gamla synder!

Hoppas ni har en riktigt trevlig fredagskväll iaf!
Mys på och tänk att "snart är sommaren här"! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0