Problem? De kommer!

Mötet med studierektorn gick bra. Fort och smidigt.

Den handledare som har uppenbara kommunikationssvårigheter har dock ännu inte hört av sig, trots att en annan av handledarna som jag var i kontakt med i morse via mail utlovades att förstnämnda skulle kontakta mig under dagen.
Hade hoppats på att hon en gång faktiskt skulle göra som hon utlovat - men icket!

Nu är det i alla fall igång på riktigt - hoppas nu på riktigt snabb hjälp här!




Fick besök av en kompis under dagen. Hon försökte bjuda in sig själv på fika igår kväll men skulle i duschen precis då, så hanns inte riktigt med. Idag träffades vi dock och det visade sig att hon mår allt annat än bra, när det kommer till sin relativt nya relation.
Hon skulle försöka reda ut saker och ting ikväll och höra av sig efter det. Har gått tre timmar nu; funderar på att höra av mig till henne snart och kolla hur allt går.
Lite orolig dock för att störa om de precis sitter i "samtal". Det är nog rätt viktigt att de reder ut saker och ting. Viktigare än att jag hänger på låset och 'tjatar' tycker jag nog.
Samtidigt är det kanske lika viktigt att visa att jag finns där för henne?!!

Har hon inte hört av sig kl 23, så hör jag av mig till henne.
Är orolig att något kan gå snett. Inte misshandel direkt, men att något.. låt säga; inte går som det borde.

Hm...

Får se hur jag gör.
Och när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0