Unexpected sale

Tväråkte ned på stan.
Köpte tre "over-door hooks" igår och kom sedan på att jag bara behövde en. Så lämnade tillbaka de andra idag.
Var ute och ögonshoppade leggings och tights igår, men köpte inga då.

Hittade ett par tights som var riktigt snygga på Lindex för 89:-. Köpte de och det visade sig att det visst var rea så de kostade 49:50 istället. Nice price ;)

Gick tillbaka för att se efter hur jag kunnat missa rea-märkningen, men se - he fanns rakt utav ingen sådan.

Hade tur med andra ord. Realisationer tenderar ju att vara riktigt trevliga!



Rätta mig om jag har fel, men visst är det så att dagens "tights" är detsamma som strumpbyxor?
"Å" på Åhléns säljer strumpbyxor på ordentlig svenska. Tycker det är mycket snyggare faktiskt!

När jag var liten hade jag "tights" - tajta bomullsbyxor var det då och inget annat.

Kommentarer
Postat av: Malin

oj, en c-uppsats under en hel termin. Då har ni lite att göra. :)



Vad ska du skriva om?

2010-04-07 @ 17:41:22
URL: http://malinlindmark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0