A VERY good excuse!

Orsaken till mitt dåliga bloggande - idag, ska tilläggas - är detta:


Förlåten? ;)

Var på stan igår och hittade Blondinbellas bok i Bokias skyltfönster. Lite förvånad ändå, trodde inte att den kommit ut ännu. Men så var det iaf. Grattis till henne, må man väl säga! :)

Läste på baksidan och kollade lite i den. Snyggt upplägg och lite småkul innehåll verkade det som.
Trevligt! :)

Hittade just den här artikeln hos Expressen, om en viss liten minigris.
(Bilden lånad från samma källa)
Så kär, så kär ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vet inte om jag kan komma över det dåliga bloggandet... ;) Fast jag förlåte dig. Visste inte att blondinbella kommit ut med en bok.



Söt gris!

2010-08-13 @ 15:36:27
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Tack så mycket! :)



Jadu, det är en otroligt lång historia hur vi träffades ifrån början. Men jag gör en lång historia väldigt kort. Jag var tillsammans med en tjej, varpå vi träffade honom tillsammans av olika anledning och sedan gick jag och var otrogen med honom. (Skäms på mig!) Ångrar att jag inte gjorde slut innan.



Så på den vägen blev det. Jag skäms inte alls över vårat förhållande och jag tycker inte vi får några konstiga reaktioner från folk heller så det är skönt!

2010-08-13 @ 15:52:43
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0