Happy Birthday to Me!

:p

Egocentrisk - vad är det? ;)

Har just varit på vårdcentralen och tagit bort stygnen och nu ska jag alldeles strax dra in till stan för ett besök på det ställe jag ska praktisera på nu under hösten. Spännande! :)

Ska lägga upp bilder senare IDAG på vad jag fått i födelsedagspresent av mamma, syster, mormor och morfar. Så länge herr dator tillåter.

Until then, ha en riktigt skön dag!

Puss och kram


Familjen med presenter i stugan.
Lägger upp minibild eftersom de inte vill synas ;)

Kommentarer
Postat av: VERONICA♥

Du kan ju hälsa att de knappt syns ;) haha. Ja mina päron är guld. och jag var så ledsen när dumjäveln tog min nya kamera. :) Kan inte leva utan kamera ju :D Grattis på dej! kram

2010-08-17 @ 20:08:48
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0