It's been a loooong time

FEM DAGAR, TRETTON TIMMAR SEDAN
- wow, jag är typ värre än jag någonsin trott. Har haft grymt kul under min frånvaro från bloggen dock.

Har haft kungabesök i Umeå, invigningen av Botniabanan, folk har ÅTERVÄNT till studentstaden, har varit ute på middagar, träffat kompisar och en massa sånt kul! Idag började praktiken på Försäkringskassan som sträcker sig över hela terminen och bloggen har liksom bara hamnat i skymundan.
Jag har tänkt att jag nog borde skriva, men så har det kommit upp något annat och Internet har inte hunnits med helt enkelt. Skönt att leva i den verkliga världen ;)

Ska iaf FÖRSÖKA att bli lite mer aktiv här igen. Jag har ju ett, hrrm, antal kommentarer att svara på. Och bilder att lägga upp. Borde verkligen försöka få mig till det. Snart.

Börjar klockan 7 imorgon inne i stan så det blir upp kl 5.
Men just nu måste jag fixa med CSN, så jag inte står helt utan pengar. Det skulle ju vara lite onödigt.

So long!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ibland har man mer att göra än att bara hänga framför bloggen. ;)

2010-08-31 @ 21:58:34
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan för att jobba alltså, är bättre med studentlivet haha /A

2010-11-06 @ 10:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0