Jag är otröstlig!

Vad gjort idag?

Faktiskt INTE sovit bort hela dagen som igår. Jag överlever på Alvedon.
Nu har det dock börjat klia ordentligt under tejpen, men jag har hittills lyckats att inte klia tillbaka. Ye-hes!

Istället har jag gjort en massa tråkiga - men nödvändiga hushållsgrejor, typ tvättat, handlat och diskat. Så kul är jag ;)

Imorgon blir det förhoppningsvis desto mer spännande: Frida kommer runt 12-ish och sen på kvällen har Kapten Kid spelning på Göteborg (caféet), så det blir dit och lyssna :)

Sitter nu och halvser "Jakten på Röd Oktober" samtidigt som jag - HÖR OCH HÄPNA - svarar på kommentarer. Tycker verkligen det börjar vara på tiden för min del. Kommer inte hinna svara på alla, men med ett steg i taget kommer man långt.

Det ska gudarna veta :)


Lyssnade på den här låten i morse och har haft den på hjärnan hela dagen.
Kan inget mer än typ
Baby, I don't wanna waste another day /.../
killin' me, cause /.../ comes right down to you / I wish that I could find the words to say
/.../ everytime you leave I'm inconsolable, vilket gör att jag inte direkt har så många ord
att växla mellan. Ujj ujj! :p

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian.

Jag har alltid velat skriva om sådant som inte andra vågar. Sånt som måste tas upp, och sådant som berör och skakar om. Jag vill rota fram saker och uppmärksamma världen om hur verkligheten ser ut.



Jag tycker att det låter som en utmärkt idé att börja skriva lite smått, jobba på självförtroendet och så :)

Skoj att du gillade recepten, planerar att lägga in fler!

2010-08-11 @ 00:16:04
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: moahedman '

Jätte fin blogg! Kolla gärna min och se om jag kan förbättra något!

2010-08-11 @ 09:33:12
URL: http://moahedmans.blogg.se/
Postat av: Lena

Du kan titta på kortet jag gjort och trösta dig med så länge. Hoppas du blir bra snart. Aldrig kul att vara sjuk eller dålig på något sätt. Åh, det är hemskt när det kliar efter att man har sytts!!!! Aaaaaaahhh!!! Man vill klia!

2010-08-11 @ 10:40:42
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Hej! Det var en digitalkamera som blev stulen. Hade haft den i fyra dagar (helt ny). Men till min stora glädje fick jag en ny av mina päron i 30årspresent :D

Är den låten av BB ny eller? Har aldrig hört den tror jag

2010-08-11 @ 13:18:16
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0