Skit skit SKIT!

Har försökt blogga tidigare idag, men inget verkar fungera som det ska - eller kanske snarare som jag vill.
Nu har jag i alla fall lyckats LOGGA IN på blogg.se, so here I go.

Har firat födelsedag med familjen idag; även om jag inte fyller förrän på tisdag. Lättare att ta det på en helg, än annars :)

Tänkte bara lägga upp bilder på det jag fått. TUSEN TACK!!!





Update: Försökt lägga upp EN(!) bild i TJUGO(!) minuter utan respons. Vet inte om det är Internet eller datorn som suger, men något är i alla fall inte som det ska. Får försöka igen när jag är hemma hos mig igen.

'Til then, SOV GOTT och HA EN FIN MÅNDAG! ;)

Puss :)

Kommentarer
Postat av: R

Synd att blogg.se inte verkar vilja samarbeta med dig! Det var ett tag sedan jag hörde från dig, har saknat dig. Allting bra? Grattis i förskott :) hoppas att du får en underbar dag imorgon, hur mycket fyller du?



Jag har förresten en frågestund på min blogg just nu, så ifall du vill fråga något är det bara att kika in :)

Kram

2010-08-16 @ 14:44:14
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: SARASTiLLE

haft en bra dag? :D

2010-08-16 @ 20:29:03
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0