Yay for today ;)

Superskön kväll igår! Trevlig förfest och kul på krogen.
Tog inte så många bilder, men några på dansgolvet blev det iaf ^^




Är jättedålig på att ta bilder när det händer saker ^^



Snart kommer Frida, det blir pizza, TV och syjunta ;)
Nice!
Vi har typ inte haft en sådan kväll sen typ i januari eller något sådant - verkligen på tiden!

Innan dess måste jag dock diska. Har suttit inne på FB typ hela morgonen och chattat med... jag vet inte hur många pojkar. Skärpning nu, Cer!

Btw, hann inte med att svara på så många kommentarer igår och kommer nog inte hinna idag heller.
Imorgon ska jag opereras kl 8:40, so wish me luck!
Får se hur jag känner mig när jag kommer hem!

Later :)

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

vill du bli veckans blogg??

2010-08-08 @ 21:54:24
URL: http://www.faakies.blogg.see
Postat av: Mikey

Du lyckades i alla fall få det att se ut mer som ett dansgolv än vad det faktiskt var. Det gjorde du bra.

2010-08-09 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0