Flashbacks

Har inlett konversationer via Facebook med två killar jag mötte i New York; Jeremy och Dima.
Jeremy är äkte New Yorker, whereas Dima kommer från Ryssland. Just inne på den senarenämndas sida och kollade in hans bilder från NY, speciellt nyupplagda bilder från baren i Brooklyn, Union Smith Café där jag tillbringade ett antal sena kvällar (nätter).

NYC ger mersmak. Vill tillbaka, längtar verkligen dit. Dima skrev till mig att han 'can't live without New York'. Know the feeling!

Sorterade in bilderna som "överlevde" datakraschen i Raleigh - de bilder som alltså skrivits ut tidigare - i helgen och kände bara att jag vill åka dit igen. Om inte annat så bara för att ta bilder av de ställen jag var på som jag inte har några "bildminnen" kvar av. Typ Times Square, Ground Zero, Hudson Blvd, Grand Central Station, Empire State - där också Strawberry ligger. Strawberry som säljer xoxo-bags. Använder en av dem typ varje dag. Bär så fina minnen med sig.

Nog lika bra att gå och lägga sig nu, innan jag blir alltför sentimental.
Sov gott alla!
Jag ska drömma om 'det stora äpplet' -- om ni förstår vad jag menar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0