Happy Happy

All Saints gamla skiva pumpar ut musik i lägenheten. Det är - fortfarande - morgon. Jag är uppe och jag är pigg!

Ska skriva lite på mitt CV, innan jag drar iväg på skolan för det s.k. exklusiva besöket från en författarinna som skrivit en bok om motiverande samtal. Ser framemot det! Hon kommer dessutom dela ut några signerade böcker, så hoppas kunna få tag i en. Vet inte om det är helt gratis dock, så borde ta ut lite pengar först - Note to self!

Imorgon bär det av till Ursviken, fast först blir det ett stopp i Skellefteå för att se It's complicated med mamma. Detta kan fullt möjligt vara sista gången jag kommer hem den här terminen. Börjar ett nytt moment nästa vecka, på tio veckor, kanske hinner jag hem mellan det momentet och det tredje (och terminens sista), men varför chansa i onödan?

Lite jeansshopping står på listan också! Sweet! Behöver nya pants!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0