I härliga Hemavan <33

Försov mig "aningen" igår. Panikgöra mig iordning, bussen gick från Carlshem 9:38, sen bussen från NUS 10:05. Sen åkte vi från Skeå halv två och kom fram strax före 19. Uppackning då och sen.. Högfjälls! :D


Loungebaren på Högfjälls:)

Fan vad kul! Träffade fyra killar från Umeå senare på kvällen (tidig natt, om man så vill) som var väldigt trevliga (och två av dem riiiktigt fina0:-) But, who looks?!)


Ceralia - strax innan utgång

Dags för hemgång därifrån klockan 00 ungefär, grymt trött efter att ha rest hela dagen. Då jag såg någon i baren som var ofantligt lik min jämnåriga kusin. Gick två steg förbi denne "främling" sen gick jag tillbaka och sa hej till honom. Det var min kusin! HAHA! Har typ inte sett honom på två år, liiiite oväntat att träffa honom i Hemavan. Minst sagt!
Dock väldigt trevligt!

Vi gick i samma klass genom ettan till sexan, men har inte haft så mycket kontakt genom åren. Så kan det gå!^^ Ska nog ut ikväll också. Tar det lugnt i backen idag. Kanske stöter på honom ikväll också,,, eller Ume-killarna. (Hoppas liiiite på att träffa en av dem iaf. Han var väldigt gullig. Helt i min stil liksom ;D)



Lite bilder från resan:

Tärnabys kyrka
Eller: Kyrkan i Anja Pärssons hemby.. Vilket som^^


Kvällsåkning i Centrumliften
Backen till vänster: Centrumbacken; till höger: Hotellbacken
Den lyser på långt håll, ser ut som norrsken över trädtopparna :)


"Musse Pigg-bil"
Eller: Bil med extralyktor på taket för att synas bättre över snödrivorna i fjällvärlden
Men erkänn att det första är sötare :)
De finns överallt här - så gulliga^^


Arvidjaurs kyrka
Så väldigt vacker emot det snövita


Snötyngda träd mellan Skellefteå och Boliden.
Granskog<3


Ska tillägga att bilderna inte är i kronologisk ordning. Eller ja, de i början är ju det som kom senast och sista bilderna i inlägget är ju från början av resan. Vänder man bara på Tärnaby- och Hemavanöversiktsbilden så är det helt i (bakvänd kronologisk) ordning. Men man måste ju få vara lite besvärlig ;)

Har en historia till att berätta om resan, men ska ta och dra ut i backen igen. En riktigt knäpprolig historia. Inblandad mamma. Mest mamma! HAHAHAHA

På återseende! :D

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack så hemskt mycket!

Jag har haft en underbar dag :D



Det gör inget.. Men jag trodde du fet dissade :P

2010-02-27 @ 21:46:44
URL: http://blondinsmurfen.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas du får en trevlig resa.

2010-02-28 @ 16:28:01
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0