Kommentarer, dryck och sussning

Har svarat på alla kommentarer under februari månad nu. En kvart kvar till andra åket för damerna KANSKE börjar. Orka vänta, orka vänta??? Vet inte riktigt om jag gör det. Känner hur mina ögonlock blir allt tyngre.

Dricker tyngre drycker för att hålla mig vaken.
3-procentig mjölk från Norrmejerier.
*phew*



Verkar inte som att det kommer bli något andra åk ikväll. Stänger ned datorn nu, går och borstar tänderna. Tills dess bör det ha gått en kvart och får då se hur det ser ut.

Förhoppningsvis blir det sussa sött (:

Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha ja.. ;p sola, bada, åka runt lite (hoppas jag) :)

2010-02-25 @ 07:44:33
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Lina K

Duktigt gjort av dej att svara på så många kommentarer! =)



SV: Tack snälla, vad kul att du tycker det =) Använder inga linser, så det är nog min naturliga ögonfärg =)

2010-02-25 @ 12:33:12
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0