Needed: 100% energy

Tillbaka på campus. Sitter och pluggar.
Precis påbörjat andra delen av tre av vår skriftliga uppgift.. Eller vår och vår, så vitt jag vet är det bara jag som jobbar.. Även om en till kommer få godkänt - eller underkänt :O - på det arbete jag nu skriver.
Det är den jobbigaste och mest uttömmande delen som är kvar nu. Kommer nog ta sin lilla tid :/

Oh well, tror hon kommer hit runt 12 idag. Ska skriva så långt jag kan framtills dess.
Sedan säger jag att hon får ta över och skicka över det hon skrivit/lagt till till mig ikväll så vi kan avsluta detta arbete.
Hon hade gärna fått avsluta det helt för min del, men känner att jag inte kan lita på henne, så vill själv se till att allt är gjort. Vill helst inte ha någon restuppgift som släpar. Har varken tid, lust eller energi till det.
Så nu kör vi! Ja,, eller jag iaf!

Ni kan ju lycka till med vad det än nu är ni håller på med där ni just nu befinner er! ;)
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0