Nu är glada julen slut slut slut ... :)

Nu IDAG har jag ÄNTLIGEN(!) städat bort julen!

Det kan man ju säga var på tiden, tycker ni inte?
Men nu är det gjort - och det känns riktigt skönt kan jag säga!


Har iaf fått svar på varför jag varit så trött den senaste tiden.
Järnbrist och "blodbrist på nedre normalgränsen
- så har fått mediciner och hoppas bli piggare inom kort.
Trodde det var "efterskalven" av anti-depressiva,
men det var ju bra att orsaken kom fram
så man kan göra något åt tröttheten. :)

Har typ hur många bilder som helst nu
som jag har tänkt ladda upp inom en snar framtid.
Bl.a. på celebriteterna som utlovades efter middagen förra veckan 0:-)
Inte bortglömt, bara seg!

Nu börjar det falla in en massa FB-meddelanden via MSN
so I s'pose it's time to roll
Hugs!:)

Kommentarer
Postat av: Emilia

det var ju dags! :) snart kommer våren!

2010-02-08 @ 08:40:23
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: eeee

läget ? (:

2010-02-08 @ 18:52:55
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0