Överraskning!

Sitter på skolan... igen!

Blev lite busy igår. Mormor och morfar kom på besök direkt efter skolan och när de ätit och vi handlat åkte jag med dem upp till storebror och var där i några timmar. När jag kom hem var det dags för Paradise.
Final ikväll! Fastän att jag vet vem som vinner (p.g.a. en sådan där jääävla spoiler som inte har något annat liv än att förstöra för andra), så hoppas jag till Gud att det ska vara fel och att någon annan ska vinna PH. Okej, hoppas att alla utom DEN personen och Franscesca vinner faktiskt. Ska vi säga så?;)

Lektion 13-16 och sen mellan 16 och 17 ska jag vara i stan. Liiite tajt om tid där, men på något sätt ska det väl gå. Antingen lägger de ut slutet av föreläsningen på Cambro eller så hoppas jag få skriva av någon annan, helt enkelt. Tror inte det är obligatoriskt och det är ju otroligt skönt. Hatar verkligen att dessa obligatoriska moment som kommer hela tiden är de mest värdelösa sakerna av allt vi gör.
Frågan är: NÄR ska vi börja inrikta våra studier mot ett socialt arbete och inte mot en forskarroll som INGEN av oss valt? Tacksam för ALLA svar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0