På sjukhuset

Befinner mig för tillfället på sjukhuset. Väntar otåligt på bussen som ska ta mig hem till Skellefteå och Ursviken.

Har varit uppe i många timmar nu. (Sen sex ungefär.) Rätt bra, då hann jag göra mig iordning utan en massa stress, tvätta håret och diska lite och så. Det senarenämnda skulle jag ha gjort igår, men kökskranen var "vattenlös" några timmar där helt plötsligt. Men men, det kom tillbaka iaf :)

Tar 10.15-bussen från sjukhuset, anländer i Skeå runt 12. Blir en snabb vända på stan med mamma för att köpa jeans och sedan bio med densamma. Ser verkligen framemot It's complicated, tror det kommer vara en riktigt bra film. Och att se den med mamma känns också skönt. Alltså, att det bara är VI TVÅ och inte någon lillasyster eller morföräldrar med. Inte för att det är dåligt att ha dem med, men liksom bara en mamma-dotter-grej en gång utan en massa andra. Jag hoppas det blir en riktig mysdag.
Och mamma verkar ha samma förhoppning :)



Kanske femton meter bort, i korridoren där jag sitter, befinner sig en kinesisk/japansk/koreansk(?) pappa med sin son. Pappan stirrar som att han aldrig sett en människa tidigare. Pisses me off, honestly! Nyss satt de båda två och tog bilder med sina mobilkameror. Såg aldrig att de zoomade in mig, men när jag kollade upp riktades kamerorna snabbt utåt mot snön. Har aldrig tidigare varit så intressant med snö, kan tänkas.

Oh well, förhoppningsvis ska inte de till Skellefteå ^^ Stalkervarning! :p



Sådärja, dödat lite tid nu. Bara en halvtimme kvar! Så trevligt :p
Får se vad man hittar på! Kanske stirra tillbaka på ett par asiater, om jag inte kommer på något annat ;p

Kommentarer
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! :) Vad ska du göra denna söndagskväll? :)

KRAM

2010-02-21 @ 16:25:42
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas du haft en bra dag med din mamma.

2010-02-23 @ 12:58:43
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0