"Pararbete"

Lite mat i magen och Ceralia blir glad.
Fick Alexanders roman i förmiddags och har nästan sträckläst ut den redan. Grymt bra!
Skulle ha tagit hela dagen åt att plugga, men sitter här på UB nu iaf och det går framåt rätt bra.
Ska skriva en uppgift på 4-5 sidor - i par egentligen - vilket inte fungerar så bra, så får göra det själv :S

Bemöts bara av hånfulla blickar och ett allmänt dåligt beteende när jag säger någonting om vad som ska göras. Fnysningar och blickar som säger "du är ju för fan dum i huvudet" och sen när jag är tyst och inte arbetar så händer ingenting, eftersom den andra delen av mitt par inte ens vet vad uppgiften handlar om. Säger jag något så... Ni fattar!

Oh well, jag är väl lite trög. Får jobba själv då. Vill ha godkänt i det här och inte ha det släpande. Går ändå bättre att arbeta nu när jag är själv - och har lagt undan Alexanders bok O;-)
Inget att se på TV ikväll, så har hela den tiden på mig egentligen!

Group hug! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0