Mer än bara det lilla

Det blev mer än bara fika när jag var ute som kontaktperson idag. Blev dessutom shopping. Vårkläder. LÄNGTAR till sommaren!

Om allt går som det ska drar jag iväg till Hemavan på fredag. Måste packa senast imorgon em eftersom jag inte vill stiga upp alltför tidigt på fredagmorgon. Höhö!

Lektion imorgon 10-12 Seminarium. Ingen egentlig förberedelse, ska bara tänka på hur vi själva (individuellt) ser på missbruk/missbrukare. När vi fick höra talas om detta utspelades följande:
Ceralia: Det var ju lätt. Jag ÄLSKAR mitt missbruk!
Malin: Du kommer göra succé på seminariet!
So, prepare for success!

Har lite svårt att bestämma mig för hur jag ska göra nu.. Antingen stängs TV:n av DIREKT efter Efterlyst eller så ser jag andra åket för damernas slalom som påbörjas kl 22. Har iaf missat första åket, så jag vet ingenting om hur något ser ut. Feels kind of sucky!

Ska iaf ta och göra mig iordning för natten, nu när det ändå är paus :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0