- Yes, I AM aware! -

På skolan! Igen!
Plugg?
Snaaart..
Kör segstart!

Blev ingen utgång igår.
Började se en film kl 20,
i pausen kl 21 gick jag och la mig.
Kul att bli gammal liksom ;p

Var just uppe i caféet för att köpa lite stärkande Mentos.
Kom ner med en ny smak strawberry liquorice
och ett telefonnummer från en man
HAHA! Lyckat liksom!

Är typ bara sämst på att höra av mig till folk
- yes, I AM aware! -
så antar att det lär dröja även i det här fallet
Men men

Dags att sätta igång med studierna
UB har bara öppet 12-16
och seminariet börjar kl 9.
Alltså, bör jag bli klar idag
annars är det mer än panik imorgon!

Ska dessutom försöka slå igång datorn när jag kommer hem idag och svara på lite kommentarer.
Jag ÄR sämst. Sa ju det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0