Ay, chocolate!


Me duele tanto!
La cabeza y el estomago... etc.


Livet är tungt ibland. Massa plugga att sätta tänderna i.
Men överst kommer avgiftningen från de anti-depressiva:
Huvudet snurrar, illamående, magen vill tömmas genom strupen (dock vill inte jag det!)
Konstant feberfrossa, utan febern..

En sak är dock bra: Min kropp arbetar så hårt under den här avvänjningsperioden så jag kan äta och frossa i ALLT och inte alls öka i vikt, snarare tvärtom. Känner mig helt tom i kroppen då jag lägger mig i sängen på kvällen, fastän att jag ätit hela dagen.
Som tjej borde man ha en sådan här vecka i månaden (ni vet vilken vecka!) då man bara kan FROSSA i choklad och gott utan att känna ångest. Så underbart DET skulle vara!

More chocolate to the people, liksom ;D

bild från google.se

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hoppas verkligen det går över snart. Många kramar.

2010-01-07 @ 17:21:49
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Tack så mkt! ska försöka komma igång med träningen :D

2010-01-08 @ 13:04:29
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0