Close-up

2 ½ män

Popcorn med pommes frites-krydda

Schweppes Intense Grapefruit Guava

It should be a great night, don't you think?

Hemma i mitt gamla rum

Ingen vet att jag är i Ursviken

Så behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte orkar träffa någon

Kanske ska börja smyga med min hemkomst varje gång? ;)

Några papper att läsa igenom

Lite Beck som börjar om några få

Lugnt, stilla

Ändå helt okej

Ska logga nu

Se så att jag faktiskt får NÅGOT gjort gällande uppsatskompletteringarna

SÅ svårt ska det väl ändå inte behöva vara?



Hoppas ni får en god nattsömn

(även om de flesta av er nog inte kommer sova förrän långt in på morgonkvisten)

Nu släcker jag Internet för idag

Nice talking to you ;)

Love / Cer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0