Festmiddag ikväll :)

Vad händer ikväll?:)


Ska snart iväg på en middag/fest för Umeås studenttidning Vertex som fyller 50 år i år. Middagen startar kl 19:30, så bör ta 19:00-bussen vilket betyder att jag borde göra mig iordning typ nu!


En gammal klasskompis till mig (förskola - åk 9) släpper sin debutroman i dagarna och jag försökte nyss betala in lite pengar till den, men det ville sig inte. Har inte riktigt tid att tråckla med det nu, så får ta det då jag kommer hem. Eller senare! Tyyyyp... imorgon, då jag vaknat ^^

Ska dock inte vara ute så jättesent ikväll. Borde åka iväg till skolan imorgon och förbereda ett seminarium som vi ska ha på måndag. "Love being a student", right!

Oh, well, time for some make up and hot clothes!
Hrr-hrrm, screw the hot part, I need to put something else on ;)

Om ni vill läsa mer om debutromanen så besök http://alexanderburman.blogg.se
annars så hörs vi imorgon ;)

Kram på er :)
Have a wonderful evening!

Kommentarer
Postat av: Alexander Burman

Tack finaste. Jaha, så Diana bor nära dig alltså, kanske kan jag skicka två exemplar till samma adress isf? - Hoppas betalningen går framåt vännen, tror inte det ska vara några problem. Sköt om dig, ha en fin helg, och tack för lite smygreklam ^^ / Alexander

2010-01-30 @ 19:27:24
URL: http://alexanderburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0