FY! Längtar hem

"Mammamat" idag.. KYCKLINGPAJ!
Fy fan!

Äter inte kyckling och inte paj..
Mamma säger: Blablabla, du tycker visst om det

Jo, VISST! Äter man INTE kyckling och INTE paj äter man definitivt INTE kycklingpaj som är en äcklig röra av de båda..
TACK OCH LOV att jag åker hem imorgon.

Det är som jag sa första dagen jag kom hit till en kompis. Jag har inget 'hem' här längre, som det känns..
Det är för mycket bråk, för mycket tjafs om allt, minsta lilla grej blir så förstorat.

Borde vara van. Är 22 nu, 11 då jag började vilja flytta hemifrån.. Flyttade ju som 19-åring. Ofta känner jag att det var 'the happiest day of my life'. Undrar om mamma känner detsamma? Mindre bråk och stök iaf..

Inte värt att oroa sig för egentligen. Jag har mitt hem, mamma har sitt. Vi fungerar ändå bättre tillsammans i olika städer - låångt ifrån varandra.
Telefonkontakt - he e nu grejer det!

Visst är hon bra att ha, mamma - men för mycket av "det goda" är för mycket however you put it!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR

sv: haha, bra att komma på det i efterhand ^^

2010-01-01 @ 17:50:06
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0