iLove

UUUUNDERBART kul igår! :D Så himla glad att jag åkte iväg alltså!
Kvällen var grym, träffade några fantastiskt trevliga människor på Krogen Krogen (eller egentligen innan dess då vi stod ute i 20 minusgrader - brr!)

Kan lägga ut lite bilder senare så ni får se några av de KÄNDISAR jag dinerade med. *lyx!!* Den enda kändis jag inte tog bild på var TV4-nyheterna Umeås manlige nyhetsuppläsare, men han - och sällskap - var där. Pratade inte så mycket med honom, men desto mer med kvinnan - mycket trevlig :D

Åkte hem med sista bussen eftersom jag visste att jag skulle upp och plugga, så kom hem strax efter midnatt. Var så mycket uppe i varv att jag inte kunde sova, så jag lyssnade på musik i typ en timme. - Vilket jag såklart ångrar lite idag - är vääääldans trött.

Sitter på UB sedan 9:10 imorse och har kommit kanske 27 sidor in i boken (den började på sidan 7), så fattar ni ungefär hur pigg jag är i huvudet ;p

Två killar ur klassen kom just och ville kopiera några sidor ur boken, därför jag sitter här. Skolkar absolut inte!
(Hade hoppats att någon skulle komma och kopiera, ville rikta in mig på något annat (läs: bloggen) ett tag^^).

Ikväll blir det kanske utgång igen. En klasskompis kompis gör sin DJ-debut på studentkrogen Origo ikväll och jag och Frida funderar på att dra dit. Var länge sedan jag träffade frk F. nu, så det är på tiden att det händer något, haha! Får se om jag orkar med eller rent av bara stupar :O Just nu känns det som att det senare är det mest troliga!

Ska vila huvudet ett tag nu. Fylla på vattenflaskan kanske skulle vara en bra idé :)
Innan pojkarna återvänder med den underbara kurslitteraturen.   "..."

Hoppas ni har en skön helg - och slipper plugg, arbete o dyl
Later / Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0