JAG VET!

Jag är så fruktansvärt seg på att få mig in på datorn! Men jag har mina skäl; de stavas p-l-u-g-g; i alla sina möjliga och omöjliga former! (Mest omöjliga, som det känns just nu!)

Håller på att fixa middag nu (pommes frites och falukorv - passande? Dunno, men det får funka^^). Sen iväg till stan. Ska se Har du hört ryktet om Morgans?. Tycker den verkar riktigt kul! Ser framemot det!

Sen tillbaka hem och plugga och tvätta. Har iaf bokat tvättid, men eftersom jag kommer att komma tillbaka lite sent så är det säkert någon mupp som tagit över. Får väl ta den smällen!
Ska äta upp muppens barn senare som hämnd *moahaha*

Borde också diska och stryka och dammsuga...

*suuuuck* Får ta det som det kommer!
Måste iaf iväg härifrån!

Adiós! :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Mupparna får se upp. :) Här snöar det igen.

2010-01-17 @ 20:51:33
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0