LateLazyCer

Datorn igång första gången på en dryg vecka. Har fan ingen lust alltså. Vill blogga, men inte plugga och det ska ju som gå före, därav avskyn för datorns påslagning.
Skämmes? Jo tack, jag gör det också!

Bjuder på några bilder från soffan där jag sitter i mörkret. Självklart har jag sett Paradise ikväll också! Vad annars? ;)



Ja - det är medvetet små och suddiga bilder. Som tidigare nämnt är det liksom bättre på så sätt ;p

Nu är det dock dags att sussa. Ska upp och plugga imorgon är det tänkt. Fy fan!
(Positiva sidan: Om tio veckor minus en dag har jag bara halva utbildningen kvar - får hoppas den går smärtfritt ;p)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va bra att du tänker positivt då har du vunnit halva loppet, plugga på.Kramar

2010-01-19 @ 08:36:37
Postat av: Hjärteflickan

Jag inte tycka om plugga. Jag tycka bättre om sova :D



Miiicke betre :D



Höhö, retas bara ^^

2010-01-20 @ 11:44:01
URL: http://ceralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0