Ofrivillighet kan inträffa

Vakenhetsprediktorn [länk] uppskattar när du under dagen är som piggast och när du är som tröttast. Välj om du vill se dagens vakenhetsnivå eller planera vakenhetsnivån för ett annat dygn.

När somnade du i går kväll?    Ceralia: 02:15
När vaknade du i morse?        Ceralia: 03:20

För närvarande ligger du på mycket hög trötthet.
Du når risknivån för trötthet klockan 21:42.


Undrar om de tar hänsyn till att vissa personer har ett medfött hjärtfel och därför nedsatt kapacitet; i förhållande till en frisk människa med 50%.
I think not!

Min mycket höga trötthet - som beskrivs innebära att dålig tankeförmåga och ofrivillig sömn kan inträffa. Du är mycket trafikfarlig - kan möjligen slå till på ett helt annat sätt, skulle jag misstänka..

Det blir spännande det här om jag inte kryper i säng igen kl 9 och sover nååågra timmar till åtminstone ;)
Om inte annat kommer väl mitt hjärta protestera högljutt - ni kanske inte hör det, men jag KÄNNER det!

Kommentarer
Postat av: Miss Diana

Äh tragiskt tycker jag va lite att ta i, så allvarligt ser jag inte det, men bedömningen kommer inte från mig hur somhelst, den kommer från folket och en artikel från aftonbladet. Jag tycker att om man förlöjligar sig själv så får man nog ha lite mer skinn på näsan oxå och va medveten om att man kommer att bli kallad grejer som dessa två tjejer blir.. det är ju bara pinsamt att se ut som dom. Men det är min åsikt. Andra kanske gillar världens bomber på en smal kropp eller en kropp som anorektiker. Alla är vi olika. =)



Ha en bra dag! =)

2010-01-06 @ 12:17:44
URL: http://missdq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0