Sneaky sneaky

På snabbvisit i Ursviken utanför Skellefteå.  Åkte hem igår natt och ska hem imorgon eftermiddag. Går allt som det är tänkt kommer jag då även vara nyklippt. Har inte klippt mig sedan jag var i New York (juli) så det börjar bli dags.

Sitter och kollar igenom lite mail och FB o.d. Har fortfarande inte fattat grejen med sistnämnda, men.. så kan det gå! Plus att jag halvser Family Guy. Ska sätta igång litegrann och försöka fixa alla kompletteringar på uppsatsen så jag kan återlämna böckerna jag lånat i Skeå imorgon; både på Stadsbiblioteket och på Skeribi (campusbiblioteket).

Ska försöka få mig till att jobba duktigt nu ett tag, så jag blir klar någongång. Alla vet ju hur SJUKT skönt det är när man fått något helt bortgjort. Ur världen för alltid. Underbart :D




Ska bara tillägga att hemtentamen vi skrev innan jul, har vi nu fått tillbaka. Jag fick 13 poäng av 13 möjliga! Fantastiskt glad du!! Var säker på kompletteringar där med ((som med allt annat på socionomprogrammet)) - men nu jävlar gick det vägen *stolt* :)


Nu: Dags att ta tag i plugget!

Kisses,
Ceraaalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0