Spökdag

Håller de på att göra om blogg.se eller är det bara min som spökar? :O


Började morgonen med lite disk och är alldeles strax klar att börja arbeta med lite grejs, a.k.a. uppsatsen. Är så himla less. Alla dessa metodbeskrivningar och insamlingsmetoder, teoribegrepp med efterföljande förklaringar och yadda yadda yadda. What's the point? Möjligen en-två personer förutom jag själv och handledaren kommer att läsa de delarna med b-s. Den enda delar som man orkar läsa är ju ändå bara inledning, resultat och möjligen diskussionen.

Så mycket tjafs för så lite. Sjukt!
Blev tillsagd att inte överarbeta den (vilket jag har en tendens att göra) - och jag gör inte det heller. Bara det mest grundläggande, men man blir ju frustrerad över att skriva om samma sak miljontals gånger bara för att det ska finnas typ hundra rubriker i en B-uppsats.

Aja, ska skriva det jag absolut måste nu, sen överlämnar jag ordbajset och blir (förhoppningsvis) godkänd.
Orkar inte hålla på mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0