En olycka kommer sällan ensam :O

Idag är dagen jag ska vara barnvakt åt mina tre systersöner :D

Ser verkligen framemot det!!!

Enda kruxet är att jag föll ner från en klippa igår i närheten av stugan och dels fick "sommarben" (blåslaget upprivet knä, som gör det lite svårt att böja sig ned - kanske behövs om man ska vara med en tvååring) och att min hand ser ut som följer:



Idag kan jag iaf böja handleden och vika tummen en bit in mot handen. Dock kan jag inte lyfta nästan någonting alls. Gör för ont t.o.m. att öppna en kran. Meeen.. Min typiska otur och visst tusan ska det gå att vara barnvakt ändå - nu när jag äntligen(!) ska vara det!!

Så, nu ska jag snart dra in till stan för att se på någonting som kommer att hända där. Ni från Skellefteå: Kom till Torget kl 12:30 idag!

Ska försöka blogga mer senare ikväll när pojkarna lagt sig. Tror det blir svårt att hinna med innan dess^^

På återseende! :)


"Vinki-vink"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0