Español, por favor

Har precis börjat se en spansk film på SVT1 som går från 22 till midnatt.

Har pluggat lite spanska idag, så känner mig duktig. Behöver dock mycket träning innan jag på något sätt blir bra på språket, så jag antar att det krävs en hel massa träning.

Imorgon bär det av hemåt igen.
Hoppas att allt står kvar, samt att det gärna får vara renare och .. mer gnistrande än det var när jag lämnade lägenheten. Tacksamt :)

God natt på er alla nu :) Måste fokusera på filmen. Förhoppningsvis snappar jag upp åtminstone NÅGOT av värde. Språkligt värde, that is. Är man språknörd så är man!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tack :D<3

2010-07-26 @ 22:21:05
URL: http://bbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0