Michael Jackson i staaan!

Helgen i bilder:

Michael Jackson på besök i Skellefteå. (Eg. min brors 30-årsfirande med pinsamheter han tvingades genomlida ;p)








Efter det hem till syster och hennes pojkar. Syster och hennes man skulle ut på 30-årsfesten och jag skulle vara barnvakt.

The making of:
Ett


Tu


Tre

TA-DAAA!



Sedan åkte föräldrarna till de tre(!) pojkarna iväg. Och KAOS inträffade! Nej, retas bara. Det gick bara fint :) Äldsten (8) hjälpte till med allt som behövdes och var verkligen en ängel!


Barnen leker i 'rutschkaneröret' tillsammans med en grannpojke (här i rött).

Längtar tills jag får vara barnvakt igen! Superfina pojkar! :D

Kommentarer
Postat av: maria

gud vad fint skrivet , och vilka kort du tog!!! dom vill JAG ha!!! kan du inte skicka dom till mig på fb eller nåt sånt ( du vet jag...kan inte det här med datorer och kort ;) Barnen tyckte att det var jäääättekul att du var här!! tack för det gumman !! puss och kraaam <3 <3

2010-07-29 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0