It's been a WEEK?!!

Senaste händelserna "Oprah hjälpte mig" 6 dagar, 16 timmar sedan

And Ceralia has done it again!

Men, det är sommar, varmt och skönt, mycket som händer, mycket läsning, lata dagar, massa prat och leva det njutbara livet.
Så datorn ... vad är det?!
:D

Lite bilder från veckan som gått
Ursviken

Växer vilt i Ursvikens centrum. Längst ned på bilden syns
mitt barndomshem
:)


Lägenhetskvarter i centrum. Ett enda hus står där.
Samma hus som är min farmors barndomshem :)
- och nu innehas av min pappas kusin
*True Ursvikare, oh yeah!*


Stadsfestivalen var igång i Skellefteå. Åkte virvelvinden
med mamma - som s.k.r.e.k! Sen "alltid vinst-lotteri"
och tog hem denna söötis :)
Här i mitt rum hos mamma, nu på soffkanten i Umeå ^^


Potätren - almost too cute to be eaten





Min tremening Sofia från New York. Happiest girl alive perhaps :D Hon jagade mig här nerför infarten med sitt hopprep då jag försökte ta bilder på henne. Men kul hade hon i alla fall!
Ni som läste min blogg förra året vet att hon har en storebror, Thomas. Han var också där och vi spelade en del rugby ("tyyyp"), men tog inga bilder på honom. So sad to say, så har nu LILLE(!!!) Thomas vuxit om mig.. *suuuuck*

Umeå

Pavlova =D




Det ljusa partiet - på marken - längre bort i bilden är där solljuset brutit
sig igenom molnen. Väldigt vackert att titta på skiftningarna :)

Nu bär det av in till stan och lite arbeit!
Tänkte lägga upp en bokrecension lite senare idag - har läst en helt fantastiskt bra roman!!!

'Til then ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0