Väskshopping <3

Fast inte handväska, som brukar vara fallet O:-)

Denna gången var jag mer ute efter 'strictly business'. Mer portfölj än något annat, fast inte en riktig portfölj var det jag var ute efter. Hittade denna på Accent, ord. pris 599 kr, nu 299 kr :)





Kraftigt material och 3(!) års garanti - väger mindre än 850 g (fick jag veta med hjälp av köksvågen^^) och plats för det jag behöver ha med:

Laptop + sladd, A4/A5-häfte, kalender, smoothie och vattenflaska.
Samt plats för typ OH-häfte (som ibland krävs) och studielitteratur m.m.

Plus allt det här vanliga som plånbok, nycklar, mobil, mobilt bredband etc.


Så vad tycks mamma?;p

Kommentarer
Postat av: maria

jättefin!!! :)))

2010-07-29 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0