Båtlunch :D


Mormor i färd med att hugga in på maten, bestående av
kyckling på spett med klyftpotatis.
GRYMT gott!


Vi fastslog att vi närapå var kaptener. Jag menar,
hade båten slagit ut från kaj så hade vi ju varit
närmast att ta över. Tror jag helst hade dragit iväg
till USA! O:-)


Sen kom morfar från tandläkaren. Han kunde inte äta,
men joinade oss ändå - from a distance :O

Umeälven låg öppen. Och det var s-t-r-ö-m-t! To say the least!

Jag har hittat det hus jag vill ha. Om båten följer med.
Och det är samma hyra som på min tvåa.
Höhö

Lätta lite ankar och lunchen skulle helt plötsligt bli myyycket mer
intressant :D

Thick chains. Kinky, if you'd like 'em to be.
And I do ;)

;-D

Kommentarer
Postat av: Anneli

En umebil :D

2010-06-01 @ 21:42:59
URL: http://thapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0