En Estocolmo

Befinner mig i Stockholm, för första gången på fem år(!).
Vaknade kl 6 i tisdags morse och gick och la mig runt 16 idag, efter att ha varit vaken i ca 34 timmar. Galet!
Nyvaken, yr och helt snurrig, men det är det värt!

Råkade på en klasskompis vid Gamla Stan som jag hängde med ett tag. Hon visade mig runt på Östermalm, Klaraplan och lite av Djurgården. Östermalm och Klaraplan har jag aldrig tidigare besökt, så det känns bra.

Bor under Sthlms-vistelsen i Bromma - där jag heller aldrig tidigare varit. Med en släkting jag aldrig tidigare träffat.
Så allt är nytt och jag behöver sluta babbla nu och samla tankarna ett tag.

Tagit några sköna bilder, som jag har tänkt lägga upp. Snart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0