Mix Möhippa Kungsträdgården Sthlm

Mix Megapols Adam, Gry och Anders


Martin Stenmarck
(bild nr 2 på honom: SUPERSNYGG, sååå nöjd!!!)




Martin bland möhippetjejerna på scenen^^


FC Z-kändis (Tore Kullberg(?) - har jag fel, så skyll på Jonatan^^)
Tyvärr ingen bild på Idol-Rami som satt utanför Wayne's på Drottninggatan eller på Kayo som jag höll på att springa in i på ett övergångsställ. Kanske hade varit coolare att lägga upp bild på dem, men man tager vad man haver ^^


5 män sökte i 15(!) höbalar efter förlovningring värd 50 000:-

Han i lila byxor i mitten dök rätt i ^^ Man såg bara rumpan hans en bra stund. HAHA!

Vinnaren av detta blev 45 minuter senare:

Grattis! :)


Vi ses i sommar i Parken Zoo. Det blev många varv!

Style bjöd på kvällens härligaste (rooooosa) kläder :D



Gravitonas Lägg märke till herr Bards nätstrumpor. Classy ;)




Ola som sjöng tre låtar; första Unstoppable, andra någon ny som vi garanterat kommer höra hela sommaren och som avslutning Natalie som han talade varmt om. Känns som att han borde lagt Natalie först och sen dess uppföljare, meeen :p



Hon friade, han sa ja


Broken Door (hoppas jag - de är kända för låten Angel i vilket fall -- höhö)


Och - satan - så snygg han är!!!
<3

Orup



HELT SLUT NU!
Ska stänga ned datorn. Filmtajm nu. Kommer somna typ tio minuter in i filmen. Så.. Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: B E X

sv; ja, jag gillar ju foto och att hålla på i datorerna så det blir säkert bra :D

2010-06-18 @ 18:32:38
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0