Skarsgård


Ikväll blir det Hamlet med Gustaf Skarsgård. Sista visningen ikväll och jag känner mig grymt förväntansfull!
Han har fått riktigt bra recensioner och jag hoppas verkligen att det kommer bli så bra som det låter!!!

Ännu en solig dag i Sthlm. Det var det igår också med kungabröllopet.
Tog 287(!) bilder under dagen som jag inte  ännu har laddat upp, men kommer göra det så snart jag har möjlighet. Saaatan, så fint det var! Kände mig grymt blödig. Konstant tårar i ögonen från morgon till kväll. (Ja, jag blev sentimental redan innan ceremonin startade.)
Fick jättebra plats både under ceremonin med två storbildsskärmar och sen en lika bra plats då det var dags för balkongvinkningen.
Ceralia som varit med om a little piece of history. Känns stort!:)

Grattis till kronprinsessan och prins Daniel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0