Snart hemma <3

Återanvänder en bild - sånt som händer. Fin bild - gör mig glad ^^ (Höhö)

Suttit och lekt lite med arkivet. Kommit "ända" till juni 2009. Sitter och slänger över saker och ting i kategorier och försöker få någon som helst ordning i bloggoredan.

Ska alldeles strax till att lägga mig. Fruktansvärt trött, och längtar hem hem hem. Till mitt eget hem. Några mil bort, men ack så avlägset som det känns nu.
Åker dit vid lunchtid imorgon. Är rädd för att det kräver städning, men vill verkligen komma hem nu. Stockholm känns mer än över och nu vill jag bara komma: H-E-M!

Läser Samuels döttrar av Sven Delblanc. Fin historia, skriven i början av 80-talet om 20-talets Sverige. Mycket könsroller, gammaldags "kristligt" språk, väldigt gudsfruktande. Skön som omväxling. :)

Ska återgå till boken. Bara drygt hälften kvar nu!
God natt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja och jag är ju bara 15 så har en del år på mig :)

2010-06-30 @ 23:24:13
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0