Speedy

EN VECKA SEDAN SIST!
GALET!

Har varit i stugan sedan i torsdags. Inget Internet där inte :/ Fått en riktigt äcklig lungsjukdom igen som vägrar ge med sig, så har fortfarande ingen egentlig röst att prata med. Har viskat i fem dagar.
Jättekul - om man ser till att mormor typ inte hör något, har på TV på högsta möjliga volym och SKA HA SVAR PÅ TAL hela tiden. A-a. Bra tänkt där :S

:p

Nu är jag tillbaka hemma i Ursviken hos mamma (och syster som flyttat tillbaka hem efter utbildningen). De är båda på jobbet så jag sitter vid köksbordet och äter lite dooodis O:)

Imorgon blir det åka av tillbaka till Umeå och sen får vi se om det bär av mot Skeå igen på fredag (då jag mest troligt kommer hem till Ursv. runt 3-4 på lördagmorgon).

Ska ta och vila mig ett tag nu. Inte van att vara uppe så länge i taget. Blir så hostig :|
Var dock länge sedan jag läste så här mycket. Har läst två romaner och börjat på en tredje. Sicke flyt ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah... nu förstår jag precis. Hoppas du snart blir bättre vännen. Kram Kram

2010-06-30 @ 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0