Stockholm, dag II

God morgon!

Sitter och dricker min Nutrilettdrink till frukost och väntar på att herr Jonatan ska vakna någongång. Själv vaknade jag klockan 8 och har väntat sedan dess. Har legat på spikmattan ett tag, så nu kan jag nästan röra ryggen lite. Är rätt skönt för omväxlings skull.

Ikväll är det dags för den stora möhippan i Kungsträdgården i Stockholm. Ser verkligen framemot den. Jonatan är möjligen inte riktigt lika pepp. Haha!

Tror jag ska ta en dusch nu och börja göra mig iordning för dagen. Någongång måste han ju vakna!

Kramen :)

Kommentarer
Postat av: Kodex

Ett tips om man vill att någon ska vakna är att spruta vatten i örat med en blomspruta och sedan skylla på att Elias, min illonda tama drake, som hade råkat tända eld på håret i örat och att du bara försökte vara vänlig och släcka denna eld. =)

2010-06-17 @ 10:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0