Uss då!

Har haft ont i halsen i ett par dagar, vilket gick över igår under dagen. Så skönt, tänkte jag.

Igår kväll började jag hosta, vara helt "täppt" i halsen och snuvig och dessutom ha en dundrande huvudvärk. Inte så jättekul!
Tänkte att huvudvärken kanske försvinner efter lite sömn. Det gjorde den inte!

Det satt en tant inte så långt ifrån när vi såg Hamlet som hostade oavbrutet, så det kan vara hon som smittat mig.
Tycker inget vidare om den kvinnan just nu!

Sista dagen i Huvudstaden, nåja sista "riktiga" dagen. Ska träffa en kompis kl 12 vid Slussen och sen får vi se hur jag mår.
Det var riktigt kul att träffa Irene igår i alla fall, då var jag åtminstone pigg.
Ska knapra alla piller jag kommer åt nu, så jag orkar vara trevlig mot Sofia som jag ska träffa idag.

Om inte annat kanske denna bild kan få mina hormonnivåer i ett bättre utgångsläge:

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0