After-midnight trip :D

Har man nu varit ute och rest halva natten måste man ju bevisa det!
Åkte långtradare mellan Umeå och Skeå från typ två till fyra. Myyys.
Speciellt som det är ljust dygnet runt just nu och man har kunnat se solen gå upp och trots att klockan bara är fyra så är det fullt dagsljus nu. Vi har dessutom sett temperaturen från -2 grader hela vägen upp till 4 plus. Det ni!

Sitter just nu på Söder i Skeå och har en traktor som åker in i långtradaren och det "bompar" fruktansvärt mycket. Lite otäckt då man är rädd att hytten ska tippa, men annars bara grymt svängigt ;DDD


Himlen utanför mig imorse (kl 2, that is. Har fortfarande inte somnat,
borde vara fruktanvärt trött?)


Solen har börjat synas lite på 'molnskäran'
kl 3:35


Mina äääälsklingar!!


Den ser sååå mäktig ut där den står.
Mitt på E4:an - practically


En av de skymtar fram - Gudomligt! Jag vill ha ett eget vindkraftverk
på bakgården!:)


HERE COMES THE SUN
(vet inte om den låten jag tänker på går så egentligen, men den
spelas i mitt huvud iaf. Här typ kvart i fyra.)



Liten avbildning på döttrarna(?) av någon hemlängtande chaffis.
Fint med personlig prägel :)


Lite fint uppradat sådär på Söder. Den vanliga looken :)


Från min plats där vi tankade kunde jag se Leos Lekland plira fram
mellan träden. Åh, om klockan bara inte varit 4 på morgonen.
Barnen kanske är vakna nu, men tvivlar på att det är öppet ändå :C


Sådärja. Nu ska jag snart få sova - och datorn släckas ned innan batteriet dör :O
Bara kanske en halvtimme kvar här.. Och sen 45 minuter ut till stugan.. Och sen en halvtimme för "inställning": packa ur bilen, borsta tänderna o.d. Bör vara i säng senast 7 iaf.

Sen får jag sova!:D

Tills mormor vaknar runt en tio-halv elva-elva åtminstone.
Oh well...

Hoppas på en skön senare-på-dagen-6-juni, för då kan jag ligga på hällorna och sola vid havet!:D
Fast väderleksrapportören meddelade att det skulle regna... Så honom halshugger vi! Då blir det säkert fint väder som nu, när solen lyser skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0