Ceralia

Problem med Internet-anslutningen, vet inte ens om jag kommer kunna få igenom det här inlägget.
Dumma Dumma Tele2 som inte fungerar som jag vill!

Igår: BILJARD på Nattöppet. Ceralia VANN!!! 3 matcher av 8(!) iaf. Så nu har hon en kompis mindre.
Haha :p
Oh well, ska väl spela någon mer gång framöver och DÅ ska här vinnas hela alltihopet. Yupp! :D

Hårdsatsar på detta.



Träffade en kille på Universums hållplats (universitetets sydvästra) för några månader sedan. Har hållit kontakten sedan dess via FB och idag ska vi dra iväg till Jehovas på Marieberg. Coolers!
Har länge velat kolla upp vad de har för "fuffens" för sig i dessa "Rikets salar" ^^
Spännande!

Under tiden har jag suttit och fotograferat mig själv (- har ju tidigare sagt att jag har ett liv, så här kommer bekräftelsen). So... Enjoy!





Voilà! Så var det klart!
Bussen går om en halvtimme och ... vad ska jag ha med mig?:O
Ska jag ha med mig något?
Tar de kollekt där?
GAH!
Har iaf ordentliga kläder på mig, så inte ens mamma skulle gnälla.
Då har Ceralia varit duktig!
Så det så! :D

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hej! Vad ska du göra denna gråa söndag? :)

KRAM

2010-03-28 @ 08:47:56
URL: http://jacquie.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej,



Det är tråkigt att läsa att du har problem med din internetuppkoppling. Vänligen ring oss på 0772-25 25 25 för att felanmäla detta. Vi uppskattar om du har datorn nära tillhands innan du ringer till oss för att underlätta felsökningen.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-03-29 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0