Minnesbesvär och mummamat

Fredagens eye candy - inte så mycket att hurra för. Kul att tillbringa lite tid med folk från "det andra könet", men inte mycket mer än så :O

På kvällen drog jag och Frida ut och åt middag runt halv tio på Eurasia. Kyckling med bambuskott och champinjoner. MUMMA!

Lördag tillbringades med Frida på stan. Köpte 4(!) par skor, mina gamla håller bara inte måttet.

Idag har varit en "slödag". Bara diskat, dammsugit, lagat mat *våfflor, yaay!* (och diskat igen)... och lite TV. Såg reprisen av Vasaloppets finalgång - GO Jörgen liksom ;D

Nu har jag bara suttit med min kalender och datorn i några timmar och försökt bringa lite ordning i mitt liv. Igen.
Går inget vidare, verkar det som. Så fort jag börjar få ordning på en del av mitt liv, är det kaos i en annan. Vad göra? :O

Skriver senare,
ska försöka komma på vad det var jag tänkte att jag skulle göra för ungefär fyra minuter sedan.
Så bra går det alltså ;p



Update: Se det nedladdade avsnittet av Brothers and Sisters!! Missade ju förra veckans episod då vi var i Hemavan. Lite i sista sekunden, meeen vad gör man? ;p

Kommentarer
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! Det är såhär, att vi på Moiettu vill byta vår design på bloggen, men vet inte riktigt hur vi ska ha det. Vi har några ideér, men kna inte bestämma oss för vilken vi ska ta! SNÄLLA RARA DU, skriv vilken färg du är snyggast här; http://moiettu.webblogg.se/2010/march/ny-farg.html#comment



Tack ! :)

2010-03-07 @ 16:41:20
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0