Nytt och... mindre nytt^^

Sökte två jobb igår. Har fått tag på ett, fast det var inte riktigt så som jag tänkt mig.

Blev erbjuden ett nytt kontaktpersonsuppdrag med start nu och vidare över sommaren. Tycker det verkar kul, men funderar på om jag kommer att orka och HINNA med det. Ska fundera på det under några dagar. Dock ger detta ett större hopp om ytterligare arbete i sommar, så... Nåja, hinner tänka efter iaf. Det är ju inte överdrivet lång tid kvar av terminen iaf :)
Nästa vecka innebär att HALVA utbildningen är avslutad! "Jonatan, jag ser ljuset!"


Pavlovatårtan jag bakade förra veckan:


Mmm, maräng, grädde, banan och vindruvor.
Yummie :))

För några dagar sedan låg detta på mitt vardagsrumsbord:

* 1 skjorta * 2 sjalar * 1 pöltyg * 1 förkläde (+band) * 3 dukar * 11 kökshanddukar * 4 lakan
* 4 påslakan * 5 örngott * 7 jeans = 39 "plagg" i strykningshögen.
Idag är det bara 3 av lakanen kvar.


Bra jobbat, Ceralia! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0