Bitter.

Uppe ett par timmar nu, duktigt Ceralia. Eller, uppe egentligen.. Låg på spikmattan i typ en halvtimme p.g.a. min orörliga rygg och sen har jag väl inte fått något GJORT egentligen, bara segat runt... Kunde kanske ha varit lite mindre passiv.



Lite synd att det är så soligt och 20 grader varmt idag (eller 18 kl 6 i morse, så jag antar att det är över 20 by now) och jag blir tvingad till att sitta inne med en riktig suruppgift bara för att lärarna inte kan låta oss ha lov, utan bara mååååste tvinga oss att göra ännu en skiituppgift, med absolut ingen som helst anknytning till ett kommande yrkesliv. But that's the deal, obviously.
Om vi har gått fyra terminer nu nästa vecka och haft en hopsamlad yrkesverksamhet av två timmars tal, hur mycket vettig kunskap kommer vi då att ha efter tre terminer till? Det skulle vara bättre att bara förlägga hela Socionomprogrammet som en helgkurs och låta oss vara färdigutbildade efter det. De har ju ändå inget mer material att komma med. PFF *bitter*



Oh well, ska ta och bege mig. Försöka hitta skatten at rainbow's end.
We'll see how it goes!



Saknar Skrutt ofantligt mycket. Tror det blir en tur hem till Skeå och hälsa på honom och hans bröder snart!:)

<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har varit slarvig med min spikmatta!! Jag som varit så spänd. Blä!! Varför gör man så mot sig själv?!!

2010-05-31 @ 20:51:00
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0