:D

Mormor och morfar har varit på besök idag :D
Faktiskt jättemysigt! Dock har jag varit uuurtrött i typ.. Ja, sen någongång förra veckan :p

Så nu har jag en ny LEVANDE blomma i mitt hem. Och en fungerande ugn. Och en massa billig mat från Willys. Och så har jag ätit sommarens första mjukglass! Great! :D

Gick ett tag på stan med mormor. Inte inne på många ställen, men fattigare blev man ändock. Fattar inte hur det går till alltså :p

Har sedan visat mormor en massa folk på FB, typ släktingar och dylikt. Dock uppskattade inte min syster att mormor sa 'snygg badbrud' till ett av systers foton, då hon hade på sig skidglasögon (eller "snowboardglajjer"), men det är ju såna missar man gör. Jag och mormor skrattade iaf ^^

Nu är det sista minutrarna i Fin-Svk-matchens första period. Ska fokusera ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0