Helgen

He gå nu liiite segt idag.

Var ute på Kapten Kids skivsläppsspelning på Krogen Krogen. De är grymt bra - Adam bakom trummorna var helt lysande! Mäkta imponerad!! :)

Hade på mig de vita skorna med de klackar som är ungefär lika långa som jag är kort, vilket medförde att jag hade en fruktansvärd värk i fötterna. Men absolut värt det ändå! Plus att jag bar mina 'kinky örhängen' som de härmed får kallas :D


Trivdes alldeles utmärkt! ^^




Denna helg som skulle vara en ordentlig plugghelg har inte blivit mycket av!
Igår var det 30 grader varmt i stan (har hört av grannar att det skulle ha varit 32 på gården). Gick ut på fm, pratade med grannarna två dörrar bort och hängde med dem in till stan. Sedan la jag mig på gården och solade. Fruktansvärt skön dag!

Fick förvisso inte mycket gjort, men skönt var det! :D
Och sen kvällen.. Ja^^




Bara halvsol idag, kanske nu dags att ta itu med lite plugg och dylikt.
Innan eftermiddagens och kvällens hockeymatcher. Har aldrig följt med i någon sport tidigare, men det här är ju riktigt spännande ändå!

16-18:30 Danmark - Ryssland
20-23      Sverige - Kanada

Go Nordic ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0